.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای استاندار مردم خسته شدند !
ساسان شیخی

آقای دکتر ربیع فلاح استاندار محترم مازندران مردم شهرستانهای استان مازندران مخصوصا غرب استان از عدم تغییر مدیران و ادامه راه و روش گذشته خسته شدند.

آقای دکتر ربیع فلاح مردم در این دوره از انتخابات به دلیل تغییرات در حوزه شهرستانی و بکار گیری نیروهای بهتر و با کارایی مطلوب تر به روحانی رای دادند امادر مقابل وضعیت تغییرات در شهرستانهای استان مازندران راضی کننده نیست.

آقای دکتر ربیع فلاح باید بپذیریم وقتی مردم رای به تغییرات می دهند در واقع در مقابل عملکرد مسئولان شهرستانی و استانی خود تصمیم به تغییر در راس دولت می گیرند.

آقای دکتر ربیع فلاح ، استان مازندران بعنوان یکی از استانهایی بود که مردم با رای بالا به دکتر روحانی در واقع رای به تغییرات دادند و در واقع رای آنها به عملکرد ضعیف بسیاری از مدیران کل و شهرستانی بوده است.

آقای دکتر ربیع فلاح نباید فراموش کنیم که ستاد انتخاباتی دکتر روحانی نیز صحبت از تغییرات و بکار گیری نیروهای شایسته و همراه با دولت در ادارات و نهاد بوده است.

آقای دکتر ربیع فلاح در زمان برگزاری انتخابات شاهد بودیم در شهرستانی مثل چالوس و نوشهر خیلی ها می ترسیدند تا در ستاد دکتر روحانی فعالیت کنند و حتی بسیاری از روسای ادارات و نهادها به مخالفت از برنامه های ایشان می پرداختند.

آقای دکتر ربیع فلاح امروز در شهرستانی مثل چالوس و نوشهر و بسیاری از شهرستانهای استان مازندران مخصوصا غرب استان  در ادارات و نهادها تغییراتی رخ نداد و همان مدیر با همان تفکر که تفکر دولت گذشته و مخالفت با دولت جدید است فعالیت می کند.

آقای دکتر ربیع فلاح چطور مدیری که تا قبل از دولت یازدهم به تعریف و تمجید دولت گذشته می پرداخت و شخص رئیس دولت دهم را خدای خود روی زمین می خواند و از طرفی برنامه های او را برنامه های بی نظیر در کل دولتهای بعد از انقلاب می دانست همچنان در راس اداره شهرستانی خود می ماند و این است که مردم را خسته کرده است.

آقای دکتر ربیع فلاح مردم از این خسته شدند که بعضا اگر نیرویی هم تغییر می کند در حد و اندازه آن اداره در شهرستان نبوده و توانایی مدیریت ندارد حال سوال اینجاست این مدیران بر اساس کدام معیار و ملاک انتخاب می شوند و حتی بسیاری از آنها دولت یازدهم و در راس آن دکتر روحانی را قبول ندارند.

آقای دکتر ربیع فلاح هنوز تفکر دولت قبل و مهمتر از آن روح مخالفت با روحیات دولت جدید در ادارات و نهادهای شهرستانی و روحیه و تفکر بگم بگم ها و اسناد و مدرک دارم ها در ادارات و نهادهای شهرستانی موج میزند .

آقای دکتر ربیع فلاح افرادی که در ستاد دکتر روحانی فعالیت می کردند و روزی دیگران در ستاد نامزدهای دیگر برایشان خط و نشان می کشیدند که با رای نیاوردن روحانی پایان خط شماست متاسفانه امروز با رای آوردن روحانی نیز پایان خط آنها است زیرا امروز افراد و جان بر کفان دیگر نامزدهای انتخاباتی باز در راس امور هستند و به کسانی که عاشقانه و شجاعانه برای روحانی تلاش کردند خط و نشان می کشند...

آقای دکتر ربیع فلاح دردناک ترین لحظه زمانی  است که نماینده دولت در شهرستان با اعضای ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی می نشیند که بسیاری از آنها در زمان تبلیغات در ستاد دیگر کاندیدها بودند و فعالیت می کردند و بسیاری از افراد که برای موفقیت دکتر روحانی تلاش کردند برای این مراسم دعوت نمی شوند...

آقای دکتر ربیع فلاح در بعد تغییرات مدیران شهرستانی و انتصاب افراد شایسته و همراه با دولت بیشتر نظارت کنید و سرعت ببخشید و نگذارید که در دوره دوازدهم ریاست جمهوری عملکرد ضعیف در انتصابات شهرستانی و مدیران کل دولت را در گرفتن رای اعتماد مجدد از مردم دچار مشکل کند.

آقای دکتر ربیع فلاح نیاز است از مشاوره افرادی که دارای تجربه مدیریتی و متعهد و همراه و همگام با دولت هستند در انتصابات مشاوره گرفته شود....

آقای دکتر ربیع فلاح مطمئن باشید مشاوران و نمایندگان شما اگر از رضایت مردمی برایتان خبر می آورند واقعیت ندارد زیرا مردم از وضعیت موجود خسته اند....

ساسان شیخی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 خرداد 1393
يكي از مديران موجسواري كه عامل عدم پويايي وتوسعه شهرستان ساري شده فرماندار آن است كه انتظار بر اين است هرچه زودتر يك نيروي سازنده وكاردان با تفكر دولت سكان رادردست بگيرد.والا تفاوتي در مديران دولت روحاني واحمدي نژاد ديده نمي شود.بلكه همين مديران در زمان احمدي نژاد بدون دلواپسي وبا فضاي سياسي حاكم دوران خودشان راحتتر كار ميكردند.
نا شناس 1 خرداد 1393
انشا الله در بهزيستي نوشهر وچالوس وتنكابن وعباس اباد ورامسربزودي تغيرات انجام خواهد
کربلا 1 خرداد 1393
مردم خسته نیستند بلکه بعضی ابقا ئ و تغییرات بویژد شهر شهیدان صمصام طور و کشوری ها باعث طراوت برای مردم این دیار بوده از تدبیر اقای استاندار و معاونت سیاسی ایشان تقدیر میشود ستاد حامیان دکتر روحانی سیمرغ
نا شناس 1 خرداد 1393
آقاي دكتر ربيع فلاح و در شهرستانهاي شرق مازندران هم همچنين!
نا شناس 1 خرداد 1393
آقاي استاندار محترم مردم رأي به تغيير دولت دادند چرا مديرا ن قبلي و همچنين بخشداران خصوصاً بخشدار رودبسيت شهرستان بابلسر را عوض نمي كنيد اين آقا ي نامنظم كه ماندن ايشان توهين به مردم منطقه مي باشد.
نا شناس 1 خرداد 1393
یک حرف درست وحسابی این دوست من ساسان شیخی زده تو طول چندین سال حرفه کاریش، همین بوده
مردم خسته اند
که هنوز خیلی از مدیران کل و فرمانداران وبخشداران شهرها در استان مازندران با همان حکم قبلی وبعضا خیلی هاشون در حال سیاه نمایی عملکرد دولت جدید هستند
تغییرات را سرعت بدهید زمان اندک است
خصوصا در حوزه فرهنگ استان وشهرستانهای تابعه
ودر ادارات اقتصادی که با معیشت مردم در ارتباط هست

این زمان سوزی معنایش اعتدال نیست
این عملکرد ناصحیح ومحافظه کاری معنایش تدبیر نیست
استاندار محترم وتوانمند مازندران
در سال اقتصاد وفرهنگ با عزم استانی ومدیریت جهادی جنابعالی
به مردم استان مازندران امید به زندگی و......... هدیه دهید
مجید ردایی
نا شناس 1 خرداد 1393
شمال نیوز؛ چه قدر بهت دادند که دیگه نقد استاندار رو تائید نمی کنی.
وزیر کشوری که استاندارش میشه ربیع فلاه ؛ باید زودتر از اینا عزل بشه
ali 1 خرداد 1393
همه رو عوض کنید حتی استاندار
نا شناس 1 خرداد 1393
استاندار خودش نمی دونه داره چی کار می که حالا شما می خواهید مدیران رو تغییر بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 1 خرداد 1393
انشالله با همت نمایندگان مازندرانی هر چه زودتر وزیر کشور عزل و استاندار هم تشریف میبره بابل کشاورزی
سلام 1 خرداد 1393
آقای دکتر ربیع فلاح خود شما که رییس ستاد آقای روحانی بودید وبه جای استاندار دولت گذشته آمدید چه گلی برسر مردم زدید که مدیران جدید بزنن
برادر شیخی دو کلمه حرف حساب بزن این همه حرف الکی چیه زدی؟
على 2 خرداد 1393
اقاى ربيع فلاح..... مركز استان هم همينطور!!!!
نا شناس 1 خرداد 1393
شمال نیوز جان کامنتهای مخالفین و متقدین رو هم تائید بفرما
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 خرداد 1393
کامنت من رو هم لطف کنید بگذارید
محافظه کاری نفرمایید
مجید ردایی
امید 2 خرداد 1393
آقاي دكتر ربيع فلاح و در شهرستان h امل هم همچنين!
املی 2 خرداد 1393
دکتر جان همه خسته اند آقاي دكتر ربيع فلاح خصوصا آملی ها
محمد 3 خرداد 1393
دوستان من محمد هستم 2 بار نظر خودم را با اطلاعات دقیق و موثق راجع به ابقا و ارتقای مدیران دولت آقای آحمدی نژاد در استانداری و سایر ادارات کل و دستگاههای اجرایی استان مازندران زیر این مطلب گذاشتم و در آن هیچ توهین و هتک حرمتی هم نسبت به هیچ مقام مسئولی انجام نشده است ولی ظاهرا شمال نیوز منافع خود را در عدم درج نظرات اینجانب که با صحت و درستی بالای 98 درصد می باشد، می بیند. اگر غیر از این است لطف فرمایید نظراتی که 2 بار در تایید مطلب بالا گذاشتم را بگذارید، قضاوتش بر عهده خوانندگان محترم. با تشکر مجدد
نا شناس 3 خرداد 1393
جاناسخن ازدرددل مامیگویی
نا شناس 3 خرداد 1393
شمال نیوز حیا کن- پاچه خواری استاندار و رها کن
محمد 3 خرداد 1393
بجز معاونت سیاسی امنیتی استانداری، بقیه بخشها و معاونتها را افراد تیم احمدی نژاد، جلیلی، قالیباف گرفتند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.